Nyinflyttade

En nyfiken och mottaglig målgrupp

Nyinflyttade har ofta ett stort köpbehov och är i hög grad mottagliga för reklam och information. Det är svårt att ändra på redan köptrogna kunders vanor. Därför är det viktigt att påverka de nyinflyttade så att de blir dina kunder redan från början.

Köpstarka nyinflyttade

  • Första tiden på en ny ort formas den nyinflyttades köpvanor. Visst vill du vara förstahandsvalet?
  • Nyinflyttade har ofta ett stort köpbehov och är mottagliga för reklam och information.
  • Med ett bra och trevligt erbjudande blir det ofta affär vid första besöket.
  • Varje år välkomnar vi ca 500 000 nya hushåll i över 400 kommuner och församlingar.
  • Vi hjälper dig hitta dina nya kunder innan dina konkurrenter hittar dem.
  • Det är svårt att ändra på redan köptrogna kunders vanor. Därför är det viktigt att de nyinflyttade blir dina kunder redan från början.

Visste du att...

62%

tar del av reklam som kommer i postlådan.*

84%

agerar på intressanta erbjudanden de får i sin postlåda.*

70%

har sett utskicket Välkomstbrevet.**

* Källa: PostNords DR-monitorn 2018. ** Källa: Undersökning av PFM Research mars 2019.

Vi erbjuder en helhetslösning

Välkomstbrevet och Mobilkupongen

Vi hjälper dig att nå nyinflyttade! Ditt erbjudande går med i vårt adresserade Välkomstbrev som regelbundet når nyinflyttade över hela Sverige. Du väljer själv på vilken eller vilka orter du vill marknadsföra dig. Dessutom får du dina erbjudanden publicerade i Mobilkupongen; den första appen för nyinflyttade! En kombination av tryckt och digital kommunikation som gör det enkelt och kostnadseffektivt att nå nya kunder.

Läs mer om vårt erbjudande
Välkomstbrev + mobilkupongen

Kontakta mig, jag vill veta mer

När du skickar e-post till Lidh Reklam behandlar vi dina personuppgifter. Du kan läsa mer om hur dina personuppgifter behandlas i integritetspolicyn på vår webbplats.